PENERJAH YANG KE

4.07.2012

DSLR, SUGAR GLIDER

DSLR <3 assalamualaikum, okay ain memang nak sangar dslr <3 jealous tahu tak tengok orang pakai. boyfriend akak ain ada dslr. fuh~ serious jealous. lala. 'ba nak dslr'. Tengok la satu hari nanti mesti ain ada. hehe. tinggal dalam proses je ni.. Ain teringin because bila dah besar ain nak jadi  'photographer' so ain kena mula dari sekarang okay. Bila la nak dapat kan. sabar ain sabar.. kalau aku dah dapat benda alah itu aku akan belajar dari kawan aku macam mana nak guna semua. btw, aku pandai guna tapi sikit-sikit la. pernah pegang kawan punya dan try .dah try rasa macam best. HAHA. .  Jealous tengok dekat kawan ain. semua jenis camera dia ada okay. memang hobby dia kumpul camera, phone.. Minggu lepas dia beli phone corby. foh~ aku jealous la kawan tengok kau. and ada duit lebih ain nak beli sugar glider <3 ala omey je haiwan tu. suka sangat tapi mahal la sayangs. :( . jealous ain tengok . kawan ain 'siti suriani' masuk majalah dengan dia punya sugar glider. Mula-mula tak percaya itu dia then tengok lama-lama baru percaya. :( fvck. jealous gila. . . untung la kan ada semua tu~ fuh~. kenapa la time upsr dulu ain tak score 5A? kalau tak mesti dapat :( mamaaaaaaaaaa.... tak apa la, ain jealous sangat tengok korang tahu tak.       JANGAN LA BUAT AIN JEALOUS.  haha. . ;

No comments:

Post a Comment