PENERJAH YANG KE

4.10.2012

Again

Assalamualaikum. fuh . Tadi aiman balik dengan mirza. so sweet okay. nanti  dia nak bagi mirza kinder beuno. so sweet. HAHA. untung la mirza. Aiman. everyday dia buat aku gelak .  Sayang adik kita aiman . :) hee. Then si aiman nuddin ni sangup tunggu gf dia turun. sweet kan?  haha.  lalu depan class aku mesti nak jumpa si ain.shakirin dulu. sweet macam gula-gula. haha. :( . Petang tadi aku ingat nak mintak putus je dekat dia. aku dah fikir banyak kali . aku rasa nak putus. then bila malam . dia online and  aku akan tamatkan. but bila dia cakap 'hi' dekat aku. aku rasa macam tak nak pulak. bodoh kan? tiba-tiba je tak nak.  Huh, aku memang nak jadi kawan je dengan dia tapi susah la nak cakap. tak sangup. haha.. . Aku aku aku...aku sayang dia.  sayang sangat-sangat weh. tapi aku ni kuat jealous. tak tahan.. Aku tak kuat. Aku ada problem.  memang susah nak cakap. huh
~ HAHA.. study first baru fikir pasal bercinta.
 

No comments:

Post a Comment